Dyrektor
Domu Pomocy
Społecznej „Chemik”
Poszukuje kandydata na stanowisko:
Podinspektor/Inspektor/St.
inspektor ds. zamówień publicznych
Wymiar etatu: 1
- liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce pracy: ul.
Korotyńskiego 10, 02-121 Warszawa
Do głównych
zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1.
Przygotowywanie i
prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.
Współudział w
opracowywaniu dokumentów wewnętrznych regulujących procedury zamówień
publicznych.
3.
Udział w pracach
komisji przetargowej.
4.
Wprowadzanie umów
do Centralnego Rejestru Umów zgodnie z procedurą Urzędu Miasta st. Warszawy.
5.
Prowadzenie
ewidencji sprzętu i wyposażenia znajdującego się na terenie Domu oraz ich
bieżąca weryfikacja.
6.
Uczestniczenie w
pracach komisji inwentaryzacyjnej.
7.
Współpraca z
innymi komórkami organizacyjnymi i
stanowiskami pracy Domu w celu
prawidłowej realizacji zadań.
Wymagania
związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe lub średnie
- staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego min.
2 lata;
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
- bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji
prawnych: ustawy prawo zamówień publicznych,
ustawy o
samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych;
- umiejętność interpretacji aktów prawnych, w
szczególności dotyczących zamówień publicznych,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word,
Excel).
Wymagania dodatkowe pożądane:
- dobra
organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie,
kreatywność;
- odporność na stres.
Wymagane
dokumenty i oświadczenia:
·
życiorys (CV) i list motywacyjny;
·
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych (nadmiarowych, nie
związanych z wymaganiami i dokumentami
określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów
naboru;
·
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw
publicznych;
·
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do
czynności prawnych;
·
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym
wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
·
kopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie;
·
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych
kwalifikacji;
·
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
·
kopie
dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kopie świadectw
pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu).
DANE
OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane
osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy
kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania
wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.• Administrator
danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Chemik”, ul.
Korotyńskiego 10; 02-121 Warszawa, adres e-mail: dyrektor.chemik@idsl.pl •
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres
e-mail: janusz@comvid.com.pl• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru
na stanowisko pracy w jednostce samorządowej• Informacje o odbiorcach danych:
podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa• Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w jednostce
samorządowej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor Domu ma możliwość
wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje
konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)• Uprawnienia: o prawo żądania od
administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych
danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można
przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej • Inne
informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji; nie będą też profilowane.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dokumenty
należy złożyć lub przesłać na adres: DPS „Chemik”, ul. Korotyńskiego 10, 02-121
Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym
i na kopercie: Inspektor ds. zamówień publicznych
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu
do DPS „Chemik”)
Wynagrodzenie zasadnicze brutto w zależności od stażu pracy
3 800,00 – 4 400,00.
Dodatkowo, dodatek za wysługę lat za udokumentowany
świadectwami pracy staż pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasad.), nagrody
jubileuszowe, dodatek motywacyjny, 13-tka.
lub przesłać na adres mailowy : kadry.chemik@idsl.pl
w terminie do 04.11.2022
Dokumenty doręczone po
upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
DPS „Chemik” zastrzega sobie możliwość skontaktowania
się z wybranymi osobami.